Furcsa álmom volt az éjjel. Általában nem szoktam emlékezni az álmaimra, de ez más volt. Minden részlet, minden érzés olyannak hatott, mintha valóságos lett volna. Álmomban valami különös problémát akartam bejelenteni a profilom működésével kapcsolatban az ügyfélszolgálaton. Rövid kutatás után megtaláltam az online chat platformot, ahol egy ügyintéző segítségét lehet igénybe venni.
A beszélgetés minden szavára emlékszem:
Ügyfélszolgálat: Miben segíthetek?
Én: Gondom van a profilommal
Ügyfélszolgálat: Én nem látok semmilyen rendellenességet
Én: Én pedig látok
Ügyfélszolgálat: Megtenné, hogy elküldi nekem a hiba pontos leírását?
Én: Természetesen. Be tudok lépni ugyan, de nem tudok posztolni a hírfolyamba
Ügyfélszolgálat: Én úgy látom, hogy az elmúlt 10 percben is volt két poszt, amelyet a profilja megosztott
Én: Pontosan ez az nem én voltam, valaki posztol és kommentel a nevemben
Ügyfélszolgálat: Értem. Mikor jelentkezett be utoljára az oldalára?
Én: Pár perce, akkor láttam meg ezt a furcsaságot
Ügyfélszolgálat: Értem és előtte mikor volt utoljára bejelentkezve?
Én: Pontosan harminc napja, tudja egy kihívásban vettem részt, aminek a célja az volt, hogy harminc napig nem lehet a közösségi médiát használni és látogatni sem
Ügyfélszolgálat: És mikor újra belépett nem olvasta az Általános Szerződési Feltételek módosításáról szóló üzenetünket?
Én: Olvastam, hogy történt valami változás, de nem olvastam végig
Ügyfélszolgálat: Egyszerűen csak kipipálta, hogy elfogadja?
Én: Igen
Ügyfélszolgálat: Tisztelt Ügyfelünk, cégünk igyekszik a módosításokat a lehető legrövidebben megfogalmazni és az Önök kényelme érdekében azon pontokat, amelyek nem változnak nem is említjük, ezzel is megkönnyítve az áttekintést.
Én: Értem, de mi köze van ennek ahhoz, hogy nem tudok posztokat elhelyezni a falamon, kommentelni a posztok alatt?
Ügyfélszolgálat: Mint azt az újdonságok részben a 42. pont AX, alpontjában kifejtjük, amennyiben a felhasználó több, mint 24 órán keresztül nem lép be a profiljába az algoritmus a feltérképezett személyiségjegyek, érdeklődési körök alapján időnként elhelyez posztokat és kommentel sőt válaszol a személyes üzenetekre is.
Én: Tessék?
Ügyfélszolgálat: Mint azt Ön is tudja Cégünknek az ügyfelek kényelme a legfontosabb.
Én: De én ezt nem kértem
Ügyfélszolgálat: Tisztelt ügyfelünk nem kell kérnie ez ingyenesen jár a szolgáltatáshoz
Én: Értem és mikor vehetem át a kommentelés és posztolás jogosultságát?
Ügyfélszolgálat: Az algoritmus 25 naponta mélyelemzést készít, amelyből jól látszik, hogy az ön esetében 46%-kal növelte a posztokra leadott reagálások számát, 115%-kal növelte az eléréseket és 215%-kal többet reagált más profilok és oldalak bejegyzéseire.
Én: Ha jól értem, akkor a program posztolt helyettem és 46%-kal többen reagáltak rá?
Ügyfélszolgálat: Pontosan tisztelt ügyfelünk, Cégünk nagyon elkötelezett a többi Ügyfél iránt is és mindent megtesz az érdeklődésük fenntartásáért.
Én: Rendben, de még mindig nem kaptam választ a kérdésemre, hogy mikor kapom vissza a profilomat
Ügyfélszolgálat: tisztelt ügyfelünk, amint a fentiekben ismertettem az algoritmus hatékonyabban és jobban kezeli a profilját, mint azt ön valaha is tette, így ahogyan a módosított Általános Szerződés Feltételek 1024. Pontjának AAKH. alpontjában is olvashatja az algoritmus a mélyelemzés kiértékelése után kizárhatja önt a valamennyi interakcióból
Én: Tessék?
Ügyfélszolgálat: Kérem ne aggódjon tisztelt ügyfelünk a profil továbbra is az öné, olvashatja a hírfolyamot, kommenteket, de a továbbiakban semmilyen reagálást és posztot nem tud elhelyezni. Ezzel az újítással az elmúlt 25 napban az ön átlagos aktív óráit figyelembe véve 175 órát takarítottunk meg önnek.
Én: Értem
Ügyfélszolgálat: Tudok bármiben a segítségére lenni?
Én: Köszönöm, mindenre választ kaptam
Ügyfélszolgálat: Állunk rendelkezésére tisztelt ügyfelünk
Felébredve megkönnyebbülten ültem fel az ágyban és arra gondoltam, micsoda képtelenség, ezt azonnal le kell írnom, mielőtt elfelejtem. Jó kis sztori lesz belőle. Mielőtt a gépelést elkezdtem volna csak úgy viccből megnéztem, hogy van-e élő chat ügyfélszolgálata a facebooknak. Hát persze, hogy nincs. Mielőtt bezártam volna a lapot felpillantottam az értesítő ikonra, ahol pirosan virított az aktivitás jelző. Kíváncsian rákattintottam és meglepődve olvastam az értesítőben foglaltakat, miszerint 382-en reagáltak egy bejegyzésemre. Éreztem, hogy a tenyerem elkezd izzadni és a szívem eszeveszetten kalapál. A bejegyzésben Anastacia amerikai énekesnőt szólítom fel, hogy kérjen bocsánatot, mert fehér létére a feketék hangján énekel. A poszt pontosan 2 órával az ébredésem előtt lett nyilvános.